Nie pierwsze początki

Witam w moich skromnych progach! :D

Dość dziwny tytuł jak na pierwszy post na blogu, nie sądzicie?
Ah, już wyjaśniam.
Otóż moje prawdziwe początki (jeżeli chodzi o przygodę z blogami) sięgają daty 31 grudnia 2012 roku. Wtedy założyłam swój pierwszy blog, który dotyczył gry internetowej, a mianowicie MSP.
Potem założyłam kolejnego bloga, który tym razem był poświęcony mnie.
Tak więc posiadam już ponad dwuletnie doświadczenie :)


Dlaczego założyłam nowego bloga?
A no dlatego, że chciałam zacząć od początku. Pusta kartka. Powiew świeżości. Wolne pole do popisu. Mogę zacząć od początku, zdobyć nowych obserwatorów i wiernych czytelników.
Zaczynając tamtego bloga byłam kompletną nowicjuszką. Przez kawałek czasu posty wyglądały jak uogólnione wpisy z pamiętnika. I zapłaciłam za to. Otóż od jednej koleżanki link w pewnym momencie wpadł w nieodpowiednie ręce i miałam przez to przykrości w szkole przez pewien czas.
Potem co jakiś czas traciłam zapał i posty pojawiały się raz na miesiąc a nawet rzadziej. I tak to trwało.
Aż w końcu wpadłam na pomysł założenia nowego bloga, na którym zacznę wszystko od nowa :) I w tym miejscu chcę podziękować za to Lunatykowi, bo to ona mnie do tego natchnęła, robiąc to samo.



Dlaczego akurat 'Chabry Czarnowłosej' w linku?
W sumie to całkiem spodobała mi się ta nazwa, bo lubię chabry. Są ładne, fajnie odznaczają się na tle pola i są w moim ulubionym kolorze. A czarnowłosa, bo mam czarne włosy :)
Były też inne opcje, ale ta była chyba najlepsza.




Co się stało ze starym blogiem?
Na razie nic. Napiszę tam jeszcze notkę pożegnalną. A potem? Ustawię go jako prywatny. Nie mam serca go usuwać. Za dużo wspomnień.


Kim ja w ogóle jestem?
Ah no tak. Nie przedstawiłam się.
Mam na imię Gabriela, mówią na mnie Gabi. Mam 15 lat. W tej chwili posiadam 7 blogów, z czego publiczne i aktywne są tylko 2 :') (Nie licząc bloga przyjaciółki, na którym jestem adminką).
Noszę okulary. Mieszkam na jakże urokliwej wsi.
Kocham czytać książki. Uwielbiam robić amatorskie zdjęcia. Mam młodszą siostrę. Lubię jeźdźić na rolkach i rowerze. Kocham wodę! Uwielbiam się w niej chlapać.
WIĘCEJ PRZECZYTACIE O MNIE W ZAKŁADCE 'O MNIE', KTÓRA POJAWI SIĘ TU NA DNIACH.



Czego będzie dotyczył ten blog?
MNIE! :D Będę tu pisać coś o sobie i swoich przeżyciach. Trochę moich mądrościowych opinii na różne tematy. Będą posty o KSIĄŻKACH <3 Pewnie też coś o zakupach. Będą TAG-i. Będą zdjęcia. I różne inne pomysły, które w międzyczasie wpadną mi do głowy. Oprócz tego mogą się pojawić posty od Kasi - mojej przyjaciółki, gdyż zamierzam dodać ją tu jako adminkę.

Także tego.. Jak przeczytaliście wszystko to dobrze. Bardzo dobrze. A więc WITAM W MOIM NOWYM SKRAWKU INTERNETÓW!

I tak na zakończenie, żeby dodać trochę wyrazu, daję Wam do posłuchania świetnej piosenki:



12 komentarzy:

  1. Ojej :D
    Jaram się, bo będę adminką :D
    Czyli, co jednak te posty raz w miesiącu? :p
    Mam pomysł na post, jaki dać mozesz :D Ja w sumie też bym mogła taki dać :D Napiszę na pv. :P
    Okej :D Chyba powinnam walnąć jakiś... No nie wiem? Życzenia czy coś, nie?
    Wytrwałości w blogowaniu. I takie tam...
    I na koniec. Kursor asdfghj <333333333333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i nie zawsze mówią na Ciebie Gabi.
      Bo ja używam jeszcze Gabrysia i Gabryśka :D

      Usuń
    2. Nominowałam Cię do LBA. ;)
      Szczegóły tutaj:
      http://swiatwedlugkasi.blogspot.com/2015/08/lba.html

      Usuń
  2. blog zapowiada się ciekawie, na pewno będę tu zaglądac. świetny kursor :) pozdrawiam i zapraszam do mojej Fabryki Sztuki
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieje, że czysta kartka ci pomoże i że zapełnisz ją niesamowitą treścią. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak o ksiazkach to bede wpadac czesciej zapraszam do mnie
    http://alotofpage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia!
    mogłabym liczyć na wejście w banner cndirect/dresslink u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog, oryginalnie piszesz. Bardzo mi się tu podoba, więc będę wpadać częściej, bo watro! ♥

    U mnie za kliknięcie w banner romwe, zareklamuję Twój blog w następnym poście!
    Mój blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak że tego powodzenia!
    Piosenki BMTH - zawsze miło posłuchać, a tą już w szczególności ubóstwiam i ostatnio nie mogę się od niej odegnać :)

    http://0czykota.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. oo to masz już duże doświadczenie w blogowaniu :) fajnie, że takie osoby angażują się w rozwój blogosfery :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo wszystko powodzenia ;)

    http://francuski-w-moim-zyciu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się ciekawie, coś czuję, że będę tutaj wpadać częściej :)
    http://somesty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń