Sierpniowa retrospekcja

Hej!
Czy dociera do Was,  że już za parę dni czeka nas rozpoczęcie nowego roku szkolnego?
Do mnie nie.

Pisząc to mam niezłe urwanie głowy. Nie wiem w co włożyć ręce. Pakuję się na wyjazd, próbuję pisać posta, usiłuję zgrać zdjęcia z telefonu i dodać podpisy do zdjęć. Wszystko na wariackich papierach.

Zrobię Wam tu krótką retrospekcję ze zdjęć z sierpnia. I w skrócie coś opiszę. Być może jeszcze trochę posta rozbuduję.
TAK, TEN POST JEST LUŹNIEJSZY.


09.08.2015 - Niedziela
Wybrałam się nad wodę rowerkiem z mamą i siostrą. Na miejscu czekali na mnie kumple. Tzn. 2 dziewczyny i 1 chłopak xD Ja tam się chlapać niestety nie mogłam, ale i tak było fajnie. Nasze sorbety:



Około 12.08.2015 - Środa 
 W środę zrobiłam zdjęcia. A rzeczy prawdopodobnie kupiłam dzień wcześniej lub tego samego dnia. Nie pamiętam. W Rossmannie kupiłam sobie fioletową płukankę do włosów, bransoletki, świeczkę o zapachu 'egzotyczne mango' oraz wazelinkę do ust.
A w nocy wyszłam na dwór i oglądałam gwiazdy. Zdjęć nie zrobiłam, bo i tak by nic nie było widać. Widziałam chyba jakieś 10 spadających gwiazd albo i więcej. Pomyślałam 7 życzeń. Świetnie to wyglądało.



 Ta świeczka pachnie bosko <3









14.08.2015 - Piątek
Pojechałam sobie z dwiema kumpelami i kumplem nad wodę - rowerami. Było świetnie. Chlapaliśmy się w wodzie przez parę godzin, a potem przegryźliśmy na miejscu gofry :3 Wypad był świetny. Być może na dniach pojawi się tu jakieś moje zdjęcie. 


18.08.2015 - Wtorek
Pierwszy raz zrobiłam sama ciasto ^^ Dla innych może to żaden wyczyn, ale ja jestem z siebie dumna, że zebrałam się i to zrobiłam. Mama była zaskoczona. :3 Zazwyczaj mam takiego lenia, że mi się nie chce nic w tym stylu robić. Ale ostatnio się to zmieniać zaczęło. Ciasto to Rafaello. Na dniach będzie tu zdjęcie. I mam zamiar dodać post z przepisem, a co :3


19.08.2015 - Środa
Wybrałyśmy się z Kasią i Mileną 'do miasta'. Dzień był jak najbardziej udany i mamy zamiar robić sobie takie wypady. Dojazd pociągiem. ^^ W jedną stronę przejechałam się na gapę xD Czekając na stacji rozmawiałam sobie z bardzo miłą panią.


Na miejscu przeszłyśmy sobie na piechotkę do centrum i łaziłyśmy po Lidlu, Biedronce, Pepco, Rossmannie. W Rossmannie oczywiście zaczęło nam odbijać, więc zaczęłyśmy różne perfumy wąchać (to samo ze świeczkami i olejkami zapachowymi) i wszystkie możliwe eyelinery, kredki etc. testowałyśmy na rękach xd

Zrobiłam zdjęcie tylko ze względu na swoje imię xD



 A na obiadek zaszłyśmy sobie do Pizzeri, gdzie były bardzo fajne talerze :3



 20.08.2015 - Czwartek
Byłam sobie z rodzinką na Farmie Iluzji. Było miło i fajnie :) Macie jedno zdjęcie, które bardzo lubię. O Farmie niedługo pojawi się oddzielny post ;)



21.08.2015 - Piątek
Pojechałam z siostrą do babci. Byli też nasi stryjeczni bracia (obaj ode mnie młodsi). W niedzielę zjechała się cała rodzina bo była msza za dziadka. Raz spotkałam się ze znajomymi. Podczas pobytu u babci zdążyłam przeczytać sobie 'Przed świtem'. Dziś wróciłyśmy do domu. Ogólnie do babci mamy jakieś 7 kilometrów.


26.08.2015 - Środa
JADĘ NAD MORZE!
(Post o pobycie pojawi się jak najszybciej po moim powrocie)
Dostałam też płytę Nirvany.





Właśnie siedzę sobie w pociągu InterCity i żegnam się z Wami. I dziękuję Kasi za pomoc - wykonanie podpisów na zdjęciach.

Lubicie świeczki zapachowe? 
Byliście w tym roku nad morzem? 

9 komentarzy:

  1. Ja byłam w tamtym. :D
    Nie ma za co :D
    Ach... Te świeczki zapachowe. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, byłem w tym roku nad morzem. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam nad Zatoką Pucką na obozie (też się liczy?). :) Mam nadzieją, że miło będziesz wspominać te wakacje!
    Zapraszam do mnie
    http://manufakturapm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam nad Zatoką Pucką na obozie (też się liczy?). :) Mam nadzieją, że miło będziesz wspominać te wakacje!
    Zapraszam do mnie
    http://manufakturapm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej, a Ty nie czujesz potrzeby napisać czego na blogu? XD
    Nieważne, że mogę Ci to napisać na priv, ale tutaj się podjarasz :D
    Się jaraj komentarzem od anonima. XDDDD

    OdpowiedzUsuń

  6. Nominowałam Cię do TAGu :D
    http://swiatwedlugkasi.blogspot.com/2015/10/courtship-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń