TAG: Poradź sobie z książką

Witam witam
Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam bardzo fajny tag, do którego nominowała mnie moja kochana Marcia z bloga Książkowa Księżniczka. 

Zasady są proste:
1.Wybieramy 8 dowolnych książek
2. Każdą otwieramy na losowej stronie i wybieramy pierwszy lepszy czasownik
3. Odpowiadamy na zadane pytania 
 
 
 1. Jak zmienić żarówkę?
Rainbow Rowell - "Fangirl"
str. 306 "przesiadywanie"


W tym momencie zaczęłam się zastanawiać, czy kiedykolwiek zmieniałam żarówkę xD
Nie polecam przesiadywania w ciemnościach, najlepiej pójść po jakiegoś dobrego człowieka, który wymieni żarówkę za ciebie! 


2. Jak upiec ciasto?
Brandon Mull - "Baśniobór. Plaga cieni"
str. 102 "szepnął"

 
 Wybieramy przepis na ciasto, szykujemy składniki oraz przybory i postępujemy w miarę zgodnie z przepisem. Teraz pozostaje tylko wstawić ciasto do piekarnika i szepnąć błagania, żeby się nie przypaliło ani nie opadło.. Gotowe


 3. Jak napompować koło w rowerze?
Colleen Hoover - "Hopeless"
str. 23 "pobiegać"

 

 Pobiec po pompkę i zacząć wachlować :P


 4. Jak dostać piątkę z testu?
J.K. Rowling, Jack Thorne, John Tiffany - "Harry Potter i Przeklęte dziecko" 
str. 149 "uczysz"



Niedługo wyjdzie nam z tego poradnik xd
Na piątkę z testu istnieje parę dobrych sposobów, na przykład: mieć genialną pamięć i słuchać na lekcji. Jeśli jednak nie jesteście obdarzeni tym wspaniałym darem, warto odciąć się od świata, wziąć do ręki podręcznik i zacząć się uczyć. Chyba, że jesteście na tyle zdeterminowani i leniwi, żeby korzystać ze ściąg, co kto lubi.


5. Jak szybko posprzątać pokój?
 Daniela Sacerdoti - "Wizje"
str. 333 "krzyknęła"

 

Rodzice każą ci wreszcie posprzątać ten bajzel w pokoju? Zaczynasz czuć się niekomfortowo w swoim bałaganie? Znajomi mają wpaść z niezapowiedzianą wizytą, a twój pokój to jeden wielki pierdolnik? Spokojnie, nie krzycz, oddychaj. Sprzątnij biurko, pościel łóżko, ułóż książki na półkach, odkurz, a resztę wrzuć do szafy :)


6. Jak schudnąć? 
Suzanne Collins - "Igrzyska śmierci" 
str. 197 "tuli się"

 
Przestań tulić się do poduszki i czekolady, nie objadaj się, pij dużo wody i ruszaj się!




7. Jak naprawić zepsutą pralkę?
 Tahereh Mafi - "Dotyk Julii 
str. 240 "przeklina"
 
 

W moim wypadku naprawianie pralki nie wchodzi w grę. 
Nie znam się na tym, pewnie zaczęłabym przeklinać i się denerwować. A w życiu! Najlepiej zawołać rodzica.



8. Jak mieć więcej czasu na czytanie? 
Gayle Forman - "Zostań, jeśli kochasz" 
str. 80 "przeszmuglować"


 

Czas znajdzie się zawsze, trzeba tylko chcieć. Ogranicz siedzenie na fejsie i inne marnujące czas czynności. Osobiście polecam przeszmuglować ze sobą książkę wszędzie, gdzie tylko nadarzy się okazja, by ją przeczytać, np. w szkole :D



Nie wiem jak Wam, ale mi ten tag bardzo się spodobał, przygotowanie go było dość zabawne.
Do wykonania tagu zapraszam i nominuję wszystkich chętnych. Podzielcie się ze mną swoją wersją, na pewno przeczytam.

11 komentarzy:

  1. Nigdy nie zmieniałaś żarówki? :o U mnie w domu to ja albo tata żarówki zmieniamy XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej super, że wykonałaś ten tag<3 taak, sposób na większą ilość przeczytanych książek jak najbardziej przydatny Xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie spodziewałabym się, że jakikolwiek Tag, za którymi szczerze nie przepadam, spodoba mi się tak bardzo...(bo w sumie wykonanie bardzo dobre, więc no wiadomo)można się wyżyć literacko :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nigdy nie zmieniałam żarówki!!
    Uwielbiam oglądać ten tag u innych bo fajne kwiatki czasem wychodzą xd

    Ładnie tu u ciebie! Tak nietypowo
    Obserwuję! ;)

    Pozdrawiam
    toreador-nottoread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny tag. xD
    Nigdy nie zmieniałam żarówki ani nie popsułam pralki, ale raz udało mi się zepsuć maszynę do szycia, sporo wtedy klnęłam. xD

    http://popsuty-kran.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne odpowiedzi. Odpowiednie czasowniki Ci się trafiły. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha ja nigdy nie zmieniałem halogenów :P
    Super tag, poprawiłaś mi nim humor :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahah super tag i oczywiście wykonanie też. Na pewno zrobię coś takiego na swoim blogu.
    lifeofhanna-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śmiesznie, że większość odpowiedzi nawet pasuje do pytań. Szczególnie naprawianie pralki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na mnie mówią Marcia...

    OdpowiedzUsuń